Wykorzystanie ścianek tekstylnych

Jednym z najciekawszych rozwiązań przeznaczonych dla firm, które zajmują się sprzedażą produktów i usług, są ścianki materiałowe. Są one wykorzystywane jako tło reklamowe na targach i w siedzibach firm. Posiadają wiele zalet, które sprawiają, że wybierane są chętniej niż te wykonane z kartonu i papieru. Firmy zajmujące się ich sprzedażą oferują wiele modeli, które różnią się rozmiarami oraz tym, jak ułożony jest na nich materiał. Można więc znaleźć płaskie ekrany i płynne, trójwymiarowe konstrukcje. Doskonale nadają się też do wyświetlania krótkich prezentacji, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Ścianki tekstylne jako tło wystawowe

reklamowe ścianki tekstylneStosowanie tła do prezentowania produktu na targach jest powszechną praktyką. Od kilku lat widoczny jest wzrost zainteresowania nowym rozwiązaniem. Są nim reklamowe ścianki tekstylne, które zastępują używane do tej pory te, wykonane z papieru lub kartonu. Wszystko ze względu na ich wytrzymałość, która jest dużo większa. Elastyczny materiał nie jest bowiem podatny na uszkodzenia i przetarcia. Można go też prać, a samo rozkładanie ścianek trwa zaledwie chwilę. Mogą być też wykonywane w różnych kształtach i rozmiarach. Ich producenci oferują je w płaskich wariantach na prostokątnych stelażach. Mogą też przybierać trójwymiarowe, płynne formy, dzięki niestandardowym rozkładanym rusztowaniom. Prezentują się zarówno w pełnym świetle, jak i półmroku, ze względu na wbudowane panele doświetlające. W razie potrzeby, jeżeli są białe, mogą służyć także jako tło, na którym z łatwością wyświetlić da się prezentację z rzutnika. Ścianki takie bardzo dobrze sprawdzają się nie tylko na targach, ale również w samych firmach, gdzie prezentuje się produkty. Bardzo estetycznie wyglądają też w witrynach sklepowych. Ich cena jest wyższa nić podobnych produktów wykonanych z papieru lub kartonu, jednak można ich bez przeszkód używać przez wiele lat. Dowolność w wyborze koloru i zadruku sprawia, że pozwalają na bardzo atrakcyjne zaprezentowanie produktów oferowanych przez firmę.

Ścianki tekstylne są coraz popularniejszym rozwiązaniem dla firm zajmujących się sprzedażą produktów i usług. Są wyjątkowo estetyczne i dają szerokie możliwości personalizacji. Dlatego łatwo dostosować je do potrzeb firmy i sprawić, aby na ich tle każdy produkt prezentował się atrakcyjnie. Są o wiele bardziej wytrzymałe niż ich kartonowe i papierowe odpowiedniki, można je też łatwo prać. Producenci oferują je na płaskich oraz trójwymiarowych stelażach. Można je też stosować jako tło na wystawach sklepowych, a w razie potrzeby mogą posłużyć do wyświetlenia na nich prezentacji.